GENERALNI THULE DISTRIBUTER ZA HRVATSKU
♦ PROFESIONALNA PODRŠKA ♦ BESPLATNA MONTAŽA ♦ PRODAJNO MJESTO ♦ POTPUNO THULE JAMSTVO ♦ OSIGURAN SERVIS
NARUČI I PREUZMI!
NARUČITE PUTEM WEB SHOPA I ROBA ĆE VAS ČEKATI SPREMNA U POSLOVNICI. DOSTAVA DO TRGOVINE JE BESPLATNA. ROK DOBAVE JE DO 5 RADNIH DANA AKO PROIZVOD NIJE DOSTUPAN U ODABRANOJ TRGOVINI.
BESPLATNA DOSTAVA UNUTAR HRVATSKE ZA SVE NARUDŽBE IZNAD 1000KN
BESPLATNA DOSTAVA UNUTAR SLOVENIJE ZA SVE NARUDŽBE IZNAD 2500KN (~335€)
BRZA ISPORUKA ZA CJELOKUPNI THULE ASORTIMAN
SVE NARUČENE ARTIKLE ŠALJEMO NAJČEŠĆE UNUTAR 24h (radni dan). OČEKIVANA ISPORUKA UNUTAR HRVATSKE 1-2 RADNA DANA.
STANDARDNIH 10% WEB SHOP POPUSTA NA SVE ARTIKLE
POPUST SE OBRAČUNAVA I NA AKCIJSKE ARTIKLE TE JE URAČUNAT U KONAČNU CIJENU
previous arrow
next arrow
Slider

12.08. 2020. – Povlačenje korisničkih proizvoda Thule Sleek #11000001 – #11000019

U tvrtki Thule Group kvalitetu proizvoda shvaćamo vrlo ozbiljno, a sigurnost proizvoda naš je glavni prioritet. Provodimo opsežna ispitivanja kako bismo osigurali da Thule proizvodi zadovoljavaju sve svjetske industrijske i regulatorne standarde. Nažalost, otkrili smo da postoji opasnost od mogućeg odvajanja upravljača od okvira Thule Sleek kolica, što predstavlja opasnost za pad djeteta.

Kolica Thule Sleek prolaze sva ispitivanja strukturnog integriteta u skladu s mjerodavnim standardima. Sigurnost i dobrobit naših kupaca i njihovih obitelji od najveće su važnosti za nas u tvrtki Thule i naša je politika da djelujemo kad god utvrdimo moguće opasnosti od ozljeda ili ih budemo svjesni – čak i ako je vjerojatnost ove pojave ograničena. Kao takva, tvrtka Thule Group odlučila je dragovoljno povući kolica Thule Sleek koja su proizvedena između svibnja 2018. i rujna 2019. Jedinice koje su proizvedena u listopadu 2019. i nakon toga nisu zahvaćene i mogu se nastaviti upotrebljavati.

Što želimo da učinite?

Trebate poduzeti sljedeće trenutačne radnje:

Odmah prestanite upotrebljavati kolica Thule Sleek

Povlačenje proizvoda

Gore se nalazi primjerak fotografije kolica i crtež koji prikazuje mjesto na kojem se nalazi naljepnica s podacima o proizvodu.

Provjerite podatke o proizvodu na naljepnici kako biste potvrdili jesu li vaša kolica zahvaćena ovim povlačenjem:
1. Pronađite naljepnicu s podacima o proizvodu s unutarnje strane donjeg dijela okvira kolica, u blizini košare za teret
2. Pročitajte drugi redak u kojem se nalazi
Broj proizvoda – 11000001-11000019
Šifra datuma označava godinu/mjesec – u ovom primjeru godina je 20. / mjesec je 3.
3. Ako na okviru pronađete naljepnicu QC 2020, vaša su kolica već provjerena i sigurna za uporabu.

1. Povlačenje proizvoda

2. Povlačenje proizvoda

3. Povlačenje proizvoda

Ako vjerujete da imate proizvod koji je proizveden unutar razdoblja na koje se odnosi povlačenje, koji nema naljepnicu QC 2020, poduzmite sljedeće radnje:

Odmah prestanite upotrebljavati kolica Thule Sleek
Upotrijebite obrazac u nastavku kako biste se registrirali za zamjenu okvira Thule Sleek koji će se izravno isporučiti vama. Pozivamo vas da, u istoj pošiljci s unaprijed plaćenom naljepnicom za dostavu bez ikakvih troškova, odmah vratite proizvod koji trenutačno imate. Imajte na umu kako postojeće kotače i košaru trebate zadržati i premjestiti na novi okvir.

Dodatne informacije potražite u odjeljku Pitanja i odgovori u nastavku:

P: Zašto pokrećete povlačenje kolica Thule Sleek?
O: U tvrtki Thule Group kvalitetu proizvoda shvaćamo vrlo ozbiljno, a sigurnost proizvoda naš je glavni prioritet. Provodimo opsežna ispitivanja kako bismo osigurali da Thule proizvodi zadovoljavaju sve svjetske industrijske i regulatorne standarde. Nažalost, otkrili smo da postoji opasnost od mogućeg odvajanja upravljača od okvira kolica Thule Sleek, što predstavlja opasnost za pad djeteta.

Kolica Thule Sleek prolaze sva regulatorna ispitivanja u skladu s mjerodavnim standardima. Sigurnost i dobrobit naših kupaca i njihovih obitelji od najveće su važnosti za nas u tvrtki Thule i naša je politika da djelujemo kad god utvrdimo moguće opasnosti od ozljeda ili ih budemo svjesni – čak i ako je vjerojatnost ove pojave ograničena. Kao takva, tvrtka Thule Group odlučila je zaustaviti distribuciju i prodaju kolica Thule Sleek koja su proizvedena između svibnja 2018. i rujna 2019. Sva kolica Thule Sleek proizvedena u listopadu 2019. i nakon toga ovime nisu zahvaćena i mogu se prodavati.

P: Postoje li neki drugi proizvodi tvrtke Thule zahvaćeni ovim povlačenjem?
O: Ne. Zahvaćena su samo kolica Thule Sleek #11000001 – 11000019

P: Mogu li nastaviti upotrebljavati kolica Thule Sleek?
O: Ne. Budući da smo odlučili povući proizvod, potrošačima preporučujemo da odmah prestanu upotrebljavati kolica Thule Sleek i da ne dopuste drugima da ih upotrebljavaju. Postoji opasnost od mogućeg odvajanja upravljača od okvira Thule Sleek kolica, što predstavlja opasnost za pad djeteta.

P: Kako ću znati da imam ovaj proizvod?
O: Mogućom opasnošću zahvaćena su sva kolica Thule Sleek proizvedena u razdoblju od svibnja 2018. do rujna 2019. godine. Datum proizvodnje proizvoda može se lako utvrditi provjerom naljepnice s podacima o proizvodu koja se nalazi s unutarnje strane donjeg dijela okvira kolica.

Povlačenje proizvoda

Iznad se nalazi primjerak fotografije kolica i crtež koji prikazuje mjesto na kojem se nalazi naljepnica s podacima o proizvodu. U nastavku su slike mjesta na kolicima na kojima možete pronaći naljepnicu s podacima o proizvodu na kojoj se nalazi broj proizvoda i šifra datuma.

1. Povlačenje proizvoda

2. Povlačenje proizvoda

3. Povlačenje proizvoda

1. Pronađite naljepnicu s podacima o proizvodu s unutarnje strane donjeg dijela okvira kolica, u blizini košare za teret.
2. Pročitajte drugi redak u kojem se nalazi:
Broj proizvoda – 11000001-11000019
Šifra datuma označava godinu/mjesec – u ovom primjeru godina je 20. / mjesec je 3.
3. Ako na okviru pronađete naljepnicu QC 2020, vaša su kolica već provjerena i sigurna za uporabu.

Ako vjerujete da imate proizvod koji je proizveden unutar razdoblja na koje se odnosi povlačenje, koji nema naljepnicu QC 2020, obratite se korisničkoj službi tvrtke Thule.

P: Zašto su zahvaćene samo određene šifre datuma?
O: Mogućnost pojave ovog problema uklonili smo promjenom proizvodnog procesa u rujnu 2019.

P: Koja ste ispitivanja proveli na kolicima kako biste provjerili sigurnost proizvoda?
O: Thule je izvršio dobro definirani skup ispitivanja propisanih globalnim standardima ispitivanja i regulatornim zahtjevima, ali također vršimo dodatna, interno definirana Thule ispitivanja kako bismo zadovoljili razine sigurnosti i kvalitete proizvoda. Ispitivanja se sastoje od ispitivanja zamora materijala, statičkih i dinamičkih ispitivanja, ispitivanja kemijske otpornosti, temperaturnih ispitivanja, UV ispitivanja kao i ispitivanja korisnika.

O: Što bih, kao korisnik, trebao učiniti sa svojim kolicima Thule Sleek?
O: Odmah prestanete koristiti proizvod i kontaktirajte tvrtku Thule kako biste dogovorili zamjenu vašeg postojećeg proizvoda. Thule će vam osigurati besplatan zamjenski okvir kolica Thule Sleek. Pošaljete nam gornji obrazac kako biste se registrirali za zamjenu ili, ako imate dodatna pitanja, kontaktirajte korisničku službu tvrtke Thule na adresu e-pošte [email protected]

P: Kako ću zamijeniti okvir kolica kada ga dobijem?
O: U kutiji s novim okvirom nalazit će se podrobne upute koje će objasniti na koji se način uklanja stari i postavlja zamjenski okvir. Ako imate bilo kakvih pitanja o postavljanju zamjenskog okvira, nazovite ili pošaljite e-poštu korisničkoj službi tvrtke Thule.

P: Što da napravim sa starim okvirom kolica?
O: Stari okvir kolica odmah stavite u kutiju u kojoj je stigao novi okvir. U kutiji će se nalaziti naljepnica za unaprijed plaćenu dostavu kako biste stari okvir mogli lako otpremiti tvrtki Thule.

P: Mogu li zamjenu izvršiti tamo gdje sam kupio kolica Thule Sleek?
O: Upotrijebite gornji obrazac kako biste se registrirali za zamjenski proizvod i korisnička služba tvrtke Thule obavijestit će vas o dostupnim mogućnostima zamjene.

P: Mogu li samostalno pregledati kolica kako bi se izbjegla isporuka zamjenskog okvira?
O: Obratite se korisničkoj službi tvrtke Thule na adresu e-pošte [email protected] kako bi vam zamjena ili pregled bili što je moguće prikladniji. Čak i ako se radi o kratkom vizualnom pregledu, moramo osigurati ispravan pregled kolica te na njih postaviti posebnu naljepnicu QC 2020. To bi radi vaše sigurnosti trebao učiniti ovlašteni distributer ili prodavatelj proizvoda tvrtke Thule.

P: Hoće li postojati nova verzija kolica Thule Sleek?
O: Ne. Sva kolica proizvedena nakon listopada 2019. ili ona koja imaju naljepnicu kvalitete QC2020 i dalje će se prodavati i sigurna su za uporabu.


Objava je preuzata s službene Thule stranice www.thule.com/hr-hr/product-recall/recallthulesleek